....

Sitter på jobbet och tråkar. Dom ringde in mej tidigare idag så jaaa nu är det bara hoppas att dom här 10 timmarna går fort så man får helg snart :)
Igår körde jag mormor till läkaren och sen skulle hon på fotvård. Så jag tog en sväng i Vallentuna centrum (torg?) under tiden. Gjorde av med pengar jag inte har på nya kläder till Hailey och Hampus. Älskar ju rea och kan inte motstå att köpa när en tröja bara kostar 50:- sen när det är märkes kläder med bra kvalité blir det ännu svårare!
Så blev två tröjor till Hampus och Hailey fick två par byxor, två tröjor och en kofta. Så jag är nöjd :)
Sen åkte jag hem till mormor och fikade en stund och fixade med hennes telefon som bara krånglar hela tiden. Hoppas det funkar nu!
Sen på kvällen drog Johnny och tränade så då kollade jag på film och slappade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0