mhm...

Nu har det varit dålig uppdatering men har haft så mycke annat att tänka på.
Morfar har blivit opererad och operationen gick bra. Dock så blev han väldigt mycke sämre i söndags och det var väldigt osäkert allting.
Han fick andningsuppehåll och dom körde honom till intensiven där dom skulle söva honom och koppla in respirator. Som tur är fick han igång andningen precis i sista stund så dom slapp. Så himla skönt!
För övrigt så har jag jobbat hela påsken. Va till mormor och åt i lördags, har ingen vidare aptit just nu och super ont i magen så vette faan va mitt problem är.
Igår hade jag helt sjukt ont, fan kändes som om magen snurrade ihop sej tio varv. Kanske magkatarr?
Så jaaa det har lixom inte blivit så mycket mat senaste dagarna, får försöka äta idag..
Nu är jag ledig några dagar så det känns bra att få vila lite..
Har massa saker jag måste ta tag i den här veckan, saker som faktiskt måste fixas men jag har ingen energi eller lust till nånting. Men måste rycka upp mej.
Andreas sa faktiskt en bra sak igår. När du känner att du inte har nånting kvar att ge har du mer än hälften av krafterna kvar. Kanske kan stämma...
Känns som om min batteriprocent snart är på noll, vill känna mej pigg och glad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0