...

Igår var jag förbi och hälsade på min morfar (och min moster för övrigt som ligger på samma avdelning som morfar) det var både kul och jobbigt att se honom. Han är ju inte direkt med i matchen om man säger så. Stannade bara en stund där inne och hängde lite mer med min moster. Hon har ju legat där ett tag nu, hon börjar nog bli lite trött på att ligga där. Får hoppas hon kommer iväg på rehab snart!
När jag kom hem gjorde jag middag sen lekte jag med Hailey. Vi busade som fan och byggde massa lego. Hon är så duktig min lilla tjej! På kvällen drog Johnny och tränade och jag chillade framför teven.
Idag ska jag fixa hemma och tvätta, så svårt att få tid i tvättstugan så då får man ta det man får...


Hailey i morse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0