Lördag!

Igår var det full rulle.
Hailey vaknade halv sex, kuuul! Bra start på dagen.. haha!
Vi käkade frulle sen drog Johnny och tränade så då lekte vi andra hemma.
Vid tolv hade jag tvättstugan, tråkit men man måste ju!
Efter tvättstugan åkte vi till min kusin, dom rensade lite hemma och hade lite leksaker som barnen inte ville ha längre så det var toppen. En persons skräp är en annans skatt!
Klockan tickade på och jag ser att jag ska vara hos Iluna om en timme så det blev rekord fart hem sen rekord fart till henne!
Hon hade planerat nån överraskning för mej, hade ingen aning om vad som skulle hända så det var lite spännande.
Plockade upp henne och vi åkte vidare och hamnade tillslut på hennes mammas jobb.
Där var det framdukat med vindruvor, godis, jordgubbar och bubbel! Så mysigt!
Där fick jag veta att jag skulle få en peeling, ansiktsmask och ansikts massage av Iluna. Haha så kul grej! Hade jag aldrig förväntat mej! Sen fick jag även ögonfransförlängning! Asså shit va fint det blev! Man kännes sej as snygg! Haha! Vaknade imorse och kollade mej i spegeln och ba shit vilka snygga ögonfransar jag har! haha! Så jag blev verkligen super glad, har nog aldrig blivit så bortskämd!
Inte nog med allt det där så hade hon bokat biljetter till bio också! Blev nya American Pie filmen. Det var riktigt rolig faktiskt, den ska ni se!
Men kan bara sammanfatta det me att jag verkligen hade en toppen kväll. Den bästa på väldigt väldigt länge!
Så verkligen TACK Iluna, uppskattade verkligen varenda minut! Och Tack till din mamma också!


Mina fina fransar! Ser ut som om man har mascara men det är bara "mina" fransar!

Johnny har fortfarande inte märkt att jag fixat dom. Fast han frågade inte änns vad jag hade gjort igår eller om vi hade haft kul men jag blir inte förvånad. Fast hör det inte till vanlig vett och etikett att fråga om man haft en trevlig kväll när man kommer hem? För mej är det en självklarhet men tydligen inte för alla. Så kan det vara!

Snart ska vi kasta massa gamla grejer och sen blir det däckbyte. Jag ska försöka hälsa på morfar, ska kolla om det är nån annan som ska dit så man kan åka tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0