....

Hailey har ju varit hemma med ögoninflamation hela veckan så har tagit det lugnt. I onsdags mötte jag upp Theres i centrum för en fika. Sen åkte jag och handlade lite mat.
I torsdags va vi och matade änderna men det var ju livsfarligt, Hailey sprang bara rätt ut så vi får nog vänta tills hon blir lite större och förstår att vatten är farligt...
Sen gick vi förbi mormor och fiskade lite.
På kvällen drog jag till Linda och snackade lite skit. Hon bjöd på grönsaker och dip! Sjukt gott! Vi snackade på och klockan tickade på av bara farten så blev ganska sent! Men väldigt trevligt va det!
Igår jobbade jag och idag är det samma visa...
Hade lite action på jobbet igår, en tjej som snattade massa varor. Men min chef tog henne så polisen fick komma och hämta henne! Dumma brud!
Idag är det lugnt på jobbet och jag kollar på klockan en gång i minuten typ... Suck!
Hoppas alla har en bra dag trots dåligt väder!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Ni var inte hos mormor och fikade lite då? Hahahahahaha

2012-05-13 @ 20:52:56
URL: http://michellesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0