Söndag

Igår blev det filmkväll. Vi kollade på This means war. Hahaha asså det va jävligt kul! Lite trög i början men hade absolut sina ljusa stunder! Perfekt film att se när man är lite halv trött och vill skratta lite :)
Sen blev det sängen och jag sov såå gott :)
Imorse ramlade Harry ner från fönstret. Haha han satt där nere helt chockad! Men han kom när jag ropade så han mår bra! Men ska faktiskt ta honom till veterinären i veckan om jag hinner. Han har gått ner så himla mycket i vikt, eller egentligen alla katterna men han va ju så smal innan så nu är han skinn och ben typ... Dom kanske har fått nån bakterie eller så... Vi får se, hoppas inte det är nått allvarligt! Nu sitter jag på jobbet och tittar ut på det fina vädret, inge kul alla att jobba en dag som denna... Hoppas den går fort så jag får komma hem snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0