...

Igår kom jag på att jag kanske skulle kolla upp mitt pass så det var giltigt och neeej det var det inte!
Fick lite små panik eftersom jag ska ut och resa nästa Torsdag!
Så drog till polisen och fixade ett nytt så hoppas verkligen det hinner komma... Annars blir det svettigt!
Efter det åkte jag hem och fixade iordning mej för att sen dra till jobbet.
Dagen gick skit fort hade mycke att göra och många kunder så det var kul!
Idag vaknade Hailey kvart i fem.. Lite i tidigaste laget faktiskt så jag vägrade gå upp tillslut kom hon och la sej i min säng och runt halv åtta somnade hon om, jag passade på att blunda lite och nästa gång jag öppnade ögonen var klockan halv tio. Väldigt skönt men lite panik eftersom vi skulle vara hemma hos Miche klockan tio.
Så upp och käka frulle sen drog vi.
Hade jätte trevligt, satt och snackade och fikade.

På eftermiddagen hade Hailey tid hos BVC för spruta och lite kontroll.
Nu kommer jag inte ihåg va hon vägde och längden men tror det var 10300g nått sånt sen va hon typ 73-75 lång tror jag...
Sprutan gick bra, Johnny va me så han fick hålla när hon skrek, haha!
Efter det snabbt hem och käka sen åkte jag och hälsa på morfar.
Han va pigg men snurrig men det var väldigt kul att träffa honom, min fina morfar ♥
Imorrn är det dax för jobb igen, jobbar med världens bästa Bea så det kan inte bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0