Senaste tre veckorna.

Okej kanske dax för en uppdatering!
Har mest jobbat och har inte alls haft lust att blogga.
Är så less just nu på allt så har inte lust med någonting egentligen, har blivit förkyld också och Hailey har ögoninflamation =(
Men dom senaste veckorna har jag hunnit med lite kul i alla fall.
Fyllde år vilket försej inte va så kul... Fick inte en enda present, joo fransförlängningen och bio av Iluna tack igen =), men inte av nån annan. Johnny glömde bort min födelsedag men det var ju inget ovanligt. Hade inte förväntat mej att han skulle komma ihåg ännu mindre att jag skulle få nått, har jag aldrig fått så varför skulle det vara annorlunda det här året..?
Sålde min telefon till en snubbe som skulle ge den till sin 3åriga son för hans förra hade gått sönder... Hahaha asså så sjukt! Vart är världen påväg? Snart får väl ungarna en Iphone i dop present.
Sen har jag hunnit med att träffa Miche och Millie. Så söt är hon, känns som om antingen är jag sjuk eller så är Hailey sjuk och man vill ju inte smitta Millie eftersom hon fortfarande är liten.. Eller försej hon är redan tre månader men jag jämför med Hailey och hon va så himla känslig.
Men vill träffa dom snart igen så hoppas hon kan i veckan =)

Sen har jag hunnit träffat Therese två ggr. Vi tog en fika här om dagen och snackade lite skit. Det var skönt att komma bort lite och lufta.. haha..
En av dom här veckornas största höjdpunkt var ju faktiskt att träffa Natti! Vi har inte setts på säkert 2-3år...
Så sjukt att det gått så lång tid! Men som vanligt hade tiden stått stilla och vi fortsatte där vi slutade sist. Det är det bästa med Natti, inga konstigheter allt bara rullar på och vi skrattar och babblar på om allt möjligt!
I Torsdags åkte jag till Iluna och vi tog en låååååååång pomenad. Blev över två timmar och det var så härligt!
Kändes som om tiden bara flög iväg. Det måste vi göra om snart, nu när det börjar bli så nice väder vill man ju bara vara ute hela tiden!

Har såklart träffat morfar också. Förra veckan flyttade han till ett kort tidsboende i Sollentuna. Där har han ett eget rum med toa och ett litet kök så det var mysigt. Nu är det bara hoppas att han blir bättre så han får komma hem nångång! Kroppen är ju pigg men knoppen är fortfarande snurrig, men det kan ta upp till ett halvår tills man är helt återställd efter operationen så det är väl bara vänta.

Vad har vi mer hunnit me.. Har shoppat nya skor till Hailey och Johnny.
Sen har vi varit i Västerås också. Åkte dit lite spontant och strosade runt. Udda människor i den där staden.. Hahaha asså VERKLIGEN.. Vi va typ i chock när vi åkte hem... haha..

Juste våra regskyltar till bilen har blivit snodda också. Skit irriterande! Så nu väntar jag på nya..
Nej nu ska jag uderhålla mitt barn lite. Hon är lite rastlös... haha..
Lägger in lite bilder från veckorna som gått lite senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0